Projekt zvýšení exportu ve vztahu k průniku na nové trhy společnosti RIM CZ, s.r.o. – Bc. Rostislav LUSK, DiS.
Bc. Rostislav LUSK, DiS.
Diplomová práce
Projekt zvýšení exportu ve vztahu k průniku na nové trhy společnosti RIM CZ, s.r.o.
Project fo increasing export in relation to entering new market by company RIM-CZ, Ltd.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je projekt zaměřený na vstup české firmy RIM-CZ, s.r.o. na nové trhy. V první části jsou uvedeny teoretické poklady pro marketingové plánování a tvorbu analýz, potřebných pro rozhodování o budoucím vývoji firmy. V druhé části je provedena analýza současného stavu firmy, SWOT analýza a analýza konkurence. V poslední, projektové, části je navržen marketingový plán s jednotlivými …víceAbstract:
Object of this thesis is to project entering new market for czech retail company RIM-CZ, Ltd. In the first part is itemized a teoretical base needed for marketing planning and analysises, useful for decision about future trends of this firm. In the next part would be made analysis of present situation of the company, SWOT analysis, and competitors analysis. In the last part is projected own marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3676
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUSK, Rostislav. \textit{Projekt zvýšení exportu ve vztahu k průniku na nové trhy společnosti RIM CZ, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/rf4yav/.
Jak správně citovat práci
LUSK, Rostislav. Projekt zvýšení exportu ve vztahu k průniku na nové trhy společnosti RIM CZ, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Nikola Pálková -
Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.
Barbora Kerbrová -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková