Bc. Rostislav LUSK, DiS.

Master's thesis

Projekt zvýšení exportu ve vztahu k průniku na nové trhy společnosti RIM CZ, s.r.o.

Project fo increasing export in relation to entering new market by company RIM-CZ, Ltd.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je projekt zaměřený na vstup české firmy RIM-CZ, s.r.o. na nové trhy. V první části jsou uvedeny teoretické poklady pro marketingové plánování a tvorbu analýz, potřebných pro rozhodování o budoucím vývoji firmy. V druhé části je provedena analýza současného stavu firmy, SWOT analýza a analýza konkurence. V poslední, projektové, části je navržen marketingový plán s jednotlivými …more
Abstract:
Object of this thesis is to project entering new market for czech retail company RIM-CZ, Ltd. In the first part is itemized a teoretical base needed for marketing planning and analysises, useful for decision about future trends of this firm. In the next part would be made analysis of present situation of the company, SWOT analysis, and competitors analysis. In the last part is projected own marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier: 3676

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LUSK, Rostislav. Projekt zvýšení exportu ve vztahu k průniku na nové trhy společnosti RIM CZ, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing