On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands in China – Yihan Wang
Yihan Wang
Master's thesis
On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands in China
Strategie online marketingu klíčových značek kosmetiky v Číně
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat, vyhodnotit a porovnat online marketingové strategie klíčových čínských kosmetických značek (Perfect Diary, Florasis, Judydoll) na čínském trhu, na základě primárního výzkumu zjistit postoj čínských spotřebitelů k značky, navrhnout proveditelná doporučení ohledně online marketingových strategií.Abstract:
The main objective of this thesis is to analyze, evaluate and compare the online marketing strategies of the key Chinese cosmetics brands((Perfect Diary, Florasis, Judydoll) in the Chinese market. Based on the primary research to identify the attitude of Chinese consumers towards the brands, propose feasible recommendations on online marketing strategies.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83864
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83864
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová