Psychologické základy marketingu – Bc. Pavlína Vašíčková
Bc. Pavlína Vašíčková
Diplomová práce
Psychologické základy marketingu
Psychological Foundations of Marketing
Anotace:
Diplomová práce pojednává o psychologických základech marketingu. V teoretické části se zabývá marketingem a psychologií, jejich vzájemnými vztahy, tím, jak se ovlivňují. Dále také využitím psychologických poznatků v marketingu, důležitostí znalosti psychologie pro marketingovou praxi. Další část práce se věnuje psychologickému výzkumu, zejména výzkumným postupům a metodám. Praktická část se zabývá …víceAbstract:
Thesis describes Psychological Foundations of Marketing. The theoretical part deals with marketing and psychology, their relationship, how they interact. It deals with the use of psychological knowledge in marketing and the importance of knowledge of psychology to marketing practice as well. Another part is devoted to psychological research, research practices and methods. The practical part deals …víceKlíčová slova
Psychologie marketing motivace učení vnímání osobnost rozhodování postoje persvaze psychologický výzkum psychologie barev osobnost značky psychologie spotřebitele Psychology Motivation Learning Perception Personality Decision-making Attitudes Persuasion Psychological Survey Psychology of Colors Brand´s Personality Consumers Psychology.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bt6xt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Straus, DrSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamy na spotřebitele
Josef Pokorný -
The (Mis)use of Psychology in the Digital Content Creation
Lachin Humbatova -
Preference barev a rysy osobnosti
Zuzana HANUSOVÁ -
Obecné dimenze osobnosti ve vztahu k volbě barev v osobním interiéru
Kristýna Plášková