Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků – Bc. Ľudmila Režuchová
Bc. Ľudmila Režuchová
Master's thesis
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Internal Marketing as a Tool for Effective Operating of Enterprise
Abstract:
The core of this final qualifying diploma thesis consists of introduction, three main compulsory parts, namely theoretical and methodological, analytical, and proposal, and the final part including conclusion. The first part of the work is focused on the general theory of marketing, internal marketing and marketing services. The theoretical and methodological part is based on special literature, and …moreAbstract:
Jadro tejto záverečnej kvalifikačnej diplomovej práce sa skladá z úvodu, troch hlavných povinných častí, a to teoreticko-metodologickej, analytickej a návrhovej, a záveru. V prvej časti sa práca zameriava na všeobecnú teóriu marketingu, interného marketingu a marketingu služieb. V teoreticko-metodologickej časti sú zhromaždené podklady odbornej literatúry, ktoré budú podkladom k ďalším častiam práce …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11864/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Podniková kultura v hotelovém průmyslu
Veronika Stránská -
Podnikova kultura-předpoklad úspěšné marketingové strategie
Jiří Doubrava -
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová -
Podniková kultura ve službách
Marek Gardáš