Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků – Bc. Ľudmila Režuchová
Bc. Ľudmila Režuchová
Diplomová práce
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Internal Marketing as a Tool for Effective Operating of Enterprise
Abstract:
The core of this final qualifying diploma thesis consists of introduction, three main compulsory parts, namely theoretical and methodological, analytical, and proposal, and the final part including conclusion. The first part of the work is focused on the general theory of marketing, internal marketing and marketing services. The theoretical and methodological part is based on special literature, and …víceAbstract:
Jadro tejto záverečnej kvalifikačnej diplomovej práce sa skladá z úvodu, troch hlavných povinných častí, a to teoreticko-metodologickej, analytickej a návrhovej, a záveru. V prvej časti sa práca zameriava na všeobecnú teóriu marketingu, interného marketingu a marketingu služieb. V teoreticko-metodologickej časti sú zhromaždené podklady odbornej literatúry, ktoré budú podkladom k ďalším častiam práce …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11864/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REŽUCHOVÁ, Ľudmila. \textit{Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/rfgg9d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Podniková kultura v hotelovém průmyslu
Veronika Stránská -
Podnikova kultura-předpoklad úspěšné marketingové strategie
Jiří Doubrava -
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová -
Podniková kultura ve službách
Marek Gardáš