Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Petr Tylk
Bc. Petr Tylk
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Marketing communication as a factor of forming lifestyle
Anotace:
Žijeme v nové době. Jsme hledači životního štěstí. Jsme čtenáři, posluchači a diváci v dynamickém světě. Jsme si jistí a svobodní. Každý den se učíme něčemu novému. Chceme být uspokojeni. Je těžké nás najít a lehké nás přesvědčit. Jsme jiní a přece tak stejní. Máme schopnost inspirovat druhé. Je krásné být člověkem a cestovat životními styly a prostory, které nás mění nebo je sami utvářet. Cílem práce …víceAbstract:
We are living in New Times. We are Happiness Hunters. We are Readers, Listeners and Viewers in a dynamic world. We are Confident and Free. Every day we learn something new. We are constantly longing for more challenges and new impulses. We desire to be satisfied and happy. It is very difficult to find us but so easy to be persuaded. We are all different but so alike. We have the ability to inspire …víceKlíčová slova
Diferenciace emoce faktor generace individualita inspirace jedinec konzumní společnost motivace novost postmoderní působení seberealizace sociální skupina spotřeba styl subkultura vliv differentiation emotions factor generation individuality inspiration human being consumption society motivation novelty postmodern influence self-fulfillment social group consumption style subculture affect
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/skjo9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Konzumní společnost a ideologie konzumu na finančních trzích
Tomáš Kundrát -
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
Andrea Horňáková -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Doležal Doležal -
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
Radka Kutilová -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Monika Berková -
"Ve světle bontonu". Meziválečná konzumní společnost v Československu na příkladu spotřeby kávy, kakaa, čokolády a čaje.
Tereza Syrová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová