Bc. Petr Tylk

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu

Marketing communication as a factor of forming lifestyle
Abstract:
Žijeme v nové době. Jsme hledači životního štěstí. Jsme čtenáři, posluchači a diváci v dynamickém světě. Jsme si jistí a svobodní. Každý den se učíme něčemu novému. Chceme být uspokojeni. Je těžké nás najít a lehké nás přesvědčit. Jsme jiní a přece tak stejní. Máme schopnost inspirovat druhé. Je krásné být člověkem a cestovat životními styly a prostory, které nás mění nebo je sami utvářet. Cílem práce …more
Abstract:
We are living in New Times. We are Happiness Hunters. We are Readers, Listeners and Viewers in a dynamic world. We are Confident and Free. Every day we learn something new. We are constantly longing for more challenges and new impulses. We desire to be satisfied and happy. It is very difficult to find us but so easy to be persuaded. We are all different but so alike. We have the ability to inspire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2014
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní