Josef Kotlář
Master's thesis
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Possibilities of Virtual Reality in Unreal Engine 5
Abstract:
Tato práce se zabývá různými technikami pro tvorbu, optimalizaci a export VR aplikací v prostředí Unreal Engine 5. Testuje jak výchozí šablonu UE, tak i její rozšíření a vlastní řešení. Krom implementovaných komponent je výsledkem několik scén, na kterých jsou jednotlivé techniky demonstrovány. Scény ukazují využití VR jak pro zábavu tak pro vzdělávací účely. Dále se zabývá rozšiřováním možností Unreal …moreAbstract:
Thesis describes different techniques for creation, optimization and export of VR applications in Unreal Engine 5. Different parts of the default VR template are tested, extended or replaced. Described techniques are used to create different demonstration scenes, which show the use of VR for both education and entertaintment. Thesis also explores the options of extending Unreal Engine by creating plugins …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153635
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Martin Němec
- Reader: Tomáš Fabián
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTLÁŘ, Josef. \textit{Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2024. Available from: https://theses.cz/id/rflmla/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme:
Informatika
Theses on a related topic
-
Inverse kinematics for the RoFI platform
Patrick Ondika -
Inverzní kinematika humanoidních postav s využitím konformní geometrické algebry.
Libor Caha -
Inverzní kinematika sériových manipulátorů s omezenou architekturou
Matěj KAUKAL -
Použítí inverzní kinematiky pro ovládání 3D modelů
Martin Grman -
Rychlé heuristické metody numerického řešení úlohy inverzní kinematiky
Jan Čejka -
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Analýza a návrh algoritmů pro optimalizci vizualizace dat
Lenka Heldová