Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar. – Bc. Daniel Krejsa
Bc. Daniel Krejsa
Bakalářská práce
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
Brand Building. Comparation theory and practice on example of Oskar's brand building.
Anotace:
V této práci jsem se rozhodl ověřit svou hypotézu, že k vybudování úspěšné značky nestačí pouze aplikovat dostupnou teorii do praxe, na příkladu budování značky Oskar. Po úvodu do problematiky značky jsem se zaměřil na značku v Oskarově provedení. V závěru jsem se pokusil zhodnotit podíl teorie na budování značky Oskar a sumarizací dalších přítomných věcí potvrdit svou hypotézu.Abstract:
In this thesis I decided to verify my hypothesis that to build successful brand is not sufficient to apply available theory into practice. As an example I used the process of building the brand Oskar. After the introduction into brand problems I focused on the fact how Oskar implemented its brand policy. In conclusion I tried to evaluate the share of theory in the brand-building case of Oskar and by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ophoh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Mgr. Matěj Hušek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Ekaterina Samoylova -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý