Průběh a účinnost reklamní kampaně ve vybrané personální agentuře – Markéta Havlová
Markéta Havlová
Bakalářská práce
Průběh a účinnost reklamní kampaně ve vybrané personální agentuře
The progress and effectivness of advertising campaign in a selected PA
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je výzkum průběhu a účinnosti reklamní kampaně ve vybrané personální agentuře. Konkrétně byl tento průběh zkoumán v personální agentuře Force Trade s.r.o. Cílem je zhodnocení postupů a metod v přípravě reklamní kampaně, popřípadě stanovení konkrétních doporučení pro její budoucí vývoj a napomoci vybudovat reklamní kampaň tak, aby byla účinná, zároveň ušetřila náklady a …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is research of the progress and effectiveness of advertising campaing in a selected personal agency. Especially for personal agency Force Trade s.r.o. Major goal is to evaluate these procedures and methods in preparation of advertising campaing, eventually to set specific reccomendations for its future development. The main method used in this bachelor thesis is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10248
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Marketing z pohledu agentury
Pícha Pícha -
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná
Název
Vložil
Vloženo
Práva