Kristýna Krejčí

Bachelor's thesis

Analýza produktového portfolia značky Nespresso

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou produktového portfolia společnosti Nespresso. Cílem závěrečné práce je analyzovat současnou produktovou strategii na spotřebitelském trhu a na základě provedených analýz navrhnout vhodná doporučení a produktové inovace firmy, které zlepší konkurenceschopnost. Analýzy jsou prováděny pomocí metod BCG matice a dotazníkového šetření, na jejichž základě jsou stanovena …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the product portfolio of Nespresso. The aim of the final thesis is to analyze the current product strategy in the consumer market and to analyze the proposed recommendations and product innovations of the company, which will improve the competitiveness of the market. The analyzes are performed using BCG matrix and questionnaire investigations, on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2017

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty