Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh. – Illja Leheta
Illja Leheta
Bachelor's thesis
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Penetration strategy of chosen Czech company into foreign market.
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na vstup české firmy na zahraniční trh a strategii, kterou daná firma zvolila. V mém případě je to společnost Rohlík.cz. Pokusím se vysvětlit proces, jakým se tato problematika řeší, dále navážu také na otázku, proč je dobré vstupovat na zahraniční trh pro tuzemské společnosti a také ve své práci budu zmiňovat potenciální rizika, které jsou spojeny s tímto bezpochyby odvážným …viacAbstract:
My bachelor thesis focuses on a Czech company entering a foreign market and the strategy that it has chosen to accomplish it. Specifically it is the company Rohlík.cz. I will try to explain the process accompanying such a project and address the issue why it is good for local companies to enter foreign markets at all. I will also mention potential risks associated with such an undoubtedly brave move …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/i2lmw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2020
- Vedúci: Ing. Stanislav Heczko, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace pro vybraný podnik tradičního cukrářství
Markéta Nováková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf