Ing. Lenka Bujáčková

Bakalářská práce

Vliv reklamy Komerční banky, a.s. na klienty segmentu malé a střední podniky

The Impact of Komerční banka, a.s. Advertising on the Clients of The Small & Medium Business Segment
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení vybrané produktové reklamy segmentu malé a střední podniky v Komerční bance, a.s.. První část práce je teoretická, která vymezuje působení reklamy na zákazníky. Následuje část, která se zabývá účinností reklamy. Dále upřesňuje specifika reklamy v bankovním sektoru a také marketingový mix banky. Praktická část obsahuje nejprve stručnou charakteristiku Komerční banky …více
Abstract:
The aim of this dissertation is to evaluate selected product advertisements for the small and medium-sized business segment from Komerční banka, a.s.. The first part of the paper deals with theory and marks out the effect of advertising on the customer. The section which follows deals with the effectiveness of advertising. It also specifies the particulars of advertising in the banking sector and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. RNDr. Petr Budinský, CSc.
  • Oponent: Ing. Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní