Vliv reklamy Komerční banky, a.s. na klienty segmentu malé a střední podniky – Ing. Lenka Bujáčková
Ing. Lenka Bujáčková
Bakalářská práce
Vliv reklamy Komerční banky, a.s. na klienty segmentu malé a střední podniky
The Impact of Komerční banka, a.s. Advertising on the Clients of The Small & Medium Business Segment
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení vybrané produktové reklamy segmentu malé a střední podniky v Komerční bance, a.s.. První část práce je teoretická, která vymezuje působení reklamy na zákazníky. Následuje část, která se zabývá účinností reklamy. Dále upřesňuje specifika reklamy v bankovním sektoru a také marketingový mix banky. Praktická část obsahuje nejprve stručnou charakteristiku Komerční banky …víceAbstract:
The aim of this dissertation is to evaluate selected product advertisements for the small and medium-sized business segment from Komerční banka, a.s.. The first part of the paper deals with theory and marks out the effect of advertising on the customer. The section which follows deals with the effectiveness of advertising. It also specifies the particulars of advertising in the banking sector and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ky1bx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Budinský, CSc.
- Oponent: Ing. Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Methods of recruitment and selection of employees with focus on advertising agencies
Lenka Kůsová -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
Leevi Pohjosmäki -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of Coca-cola)
Uliana Mikhalets -
Ocenění Komerční banky a.s. pomocí metody volných peněžních toků
Zbyněk Plavec -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
Tereza Míková -
Metody hodnocení rizikovosti klienta v Komerční bance
Martin Brchel -
Marketingová strategie společnosti Komerční banka
Marek Zouzal