Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010 – Mgr. Tomáš Svoboda
Mgr. Tomáš Svoboda
Bachelor's thesis
Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
Persuasive Techniques (of Selected Tools) of the Election Campaign in the Czech Republic in 2010
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá využití vybraných persvazivních prostředků ve volební kampani do Poslanecké sněmovny České republiky v roce 2010 v prostředí outdoorové reklamy. Samotné případové studii předchází teoretické vymezení, kde se autor zabývá tématikou politické reklamy (zvláštní kapitola je věnována reklamě outdoorové) a problematikou politického přesvědčování. Po typologizaci a operacionalizaci …viacAbstract:
This bachelor thesis investigates the use of selected persuasive techniques in the area of outdoor advertising for the 2010 election campaign to the Chamber of Deputies in the Czech Republic. Before the case study itself comes a theoretical specification in which the author tackles the issue of political advertising (a chapter on its own is devoted to outdoor advertising alone) as well as of political …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v42y6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Markéta Smrčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Persvaze a její prostředky v lifestylových časopisech
Vladislava MATULOVÁ -
Power of media in political communication
Rysbek Konysbayev -
Wahlwerbung aus linguistischer Sicht
Eva MRKÁČKOVÁ -
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Romana Kalmusová -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Ivana Šalanská -
Volební kampaně strany TOP 09 a hnutí ANO 2011 ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014
Michal NĚMEC -
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček