Bc. Ivana Šalanská

Diplomová práce

Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace

The use of marketing research for effective marketing communication tools set
Anotace:
Diplomová práce na téma „Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace“ se zabývá poznatky z oboru marketingové komunikace, marketingového výzkumu a modelu spotřebitelského chování. Podstatou je analyzovat možnosti využití marketingového výzkumu při měření vhodně nastavených komunikačních nástrojů při oslovování zákazníků. Budu zkoumat souvislosti použití marketingového …více
Abstract:
The topic of this thesis is „The use of marketing research for effective marketing communication tools set“ and covers related topics of marketing communication, marketing research and consumer behaviour. The aim of this thesis is to analyse the application of marketing research in order to appropriately identify marketing tactics when reaching out to the customers. Based on conducted reseach, I will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní