Bc. David Slovák

Bachelor's thesis

Kreativita TV reklamy

Creativity of TV advertising
Abstract:
Cílem bakalářské práce je určení, jaký z vybraných reklamních emocionálních apelů je v televizní reklamě nejúčinnější pro jednotlivé tržní segmenty. K dosažení cíle bylo použito dotazníkového šetření. Ze zkoumaných emocionálních apelů lze za nejúčinnější považovat u mužů radost vyvolanou pomocí humoru a u žen lásku vyvolanou pomocí vřelosti a domácích mazlíčků. Na základě zjištěných údajů je možné …more
Abstract:
Aim of this bachelor thesis is to determine which of selected advertising emotional appeals in TV advertising is the most effective for individual market segments. To achieve the goal was used the questionnaire. The most effective researched emotional appeals considered in men is joy caused by using humor and considered in women is love caused by using warmth and pets. Based on the collected data, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní