Martina VLACHOVÁ

Bakalářská práce

Kmunikační mix Hotelu Tennis Club zaměřený na zákazníka

Communications mix (pell - mell) of Hotel Tennis Club intented on customers
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje současný stav komunikačního mixu v Hotelu Tennis Club, který hotel potřebuje ke komunikaci se svými zákazníky. K analýze byla použita metoda dotazníkového šetření spolu se SWOT analýzou. Snahou autora, je na základě zjištěných výsledků, navrhnout doporučení a návrhy pro celkové zefektivnění a využívání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zlepšení vztahů se zákazníky …více
Abstract:
Bachelor thesis analyses the present state of the comunication mix in the Hotel Tennis Club, which the hotel needs to comunication with the clients. Method of the questionnaire investigation and SWOT analyse was used to analyse. The author?s effort is propose a recommendation and suggestions for overall efficiency and exploitation of individual instrument of comunication mix, improvement of customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor: 20032

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Vladimír Šefčík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VLACHOVÁ, Martina. Kmunikační mix Hotelu Tennis Club zaměřený na zákazníka. Prostějov, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe