Diverzita a inkluze v marketingových kampani nadnárodních firem – Bc. Elena Rassypnova
Bc. Elena Rassypnova
Diplomová práce
Diverzita a inkluze v marketingových kampani nadnárodních firem
Diversity and inclusion in marketing campaigns of multinational companies
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zásady diverzity a inkluze v marketingové komunikaci sportovních značek Nike, Adidas, Reebok. Hlavním cílem práce je analyzovat diverzitu a inkluzi v marketingových kampaních vybraných značek. Teoretická část je zaměřená na shrnutí poznatků o diverzitě a inkluzi, jejich souvislosti a důležitosti pro marketingovou komunikaci. Věnuje se také institucím, které kontrolují …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on diversity and iclusion in the field of marketing communication of sport brands as Nike, Adidas, Reebok. The main goal of the work is to analyze diversity and inclusion in the marketing campaigns of selected brands. The theoretical part is focused on summarizing knowledge about diversity and inclusion, their connection and their importance for marketing communication. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Oponent: Pavel Štrach, doc. Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing communication
Uladzimir Ananich -
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková -
Inkluzivní a přístupná komunikace v rámci design festivalu
Markéta Nováková -
Diverzita a inkluze ve vybrané firmě
Luong Quang Do -
Diverzita a inkluze v marketingových kampaních nadnárodních automobilových firem
Ivana Hanzlíková -
Diverzita a inkluze v marketingové komunikaci automobilek
Otakar Pachovský -
Rovnost, diverzita a inkluze v divadle
Adam Bureš -
Diverzita, rovnost, inkluze a výkonnost firem v automobilovém sektoru
Dominik Machů
Název
Vložil
Vloženo
Práva