Návrh online marketingové strategie začínajícího internetového obchodu – Barbora Šmejkalová
Barbora Šmejkalová
Bachelor's thesis
Návrh online marketingové strategie začínajícího internetového obchodu
Project of an online marketing strategy for a starting e-shop
Abstract:
Online marketing je v současné době klíčovou disciplínou pro rozvoj podnikání na internetu. Předmětem bakalářské práce je e-shop zaměřující se na prodej jógových pomůcek, který dosud nevyužíval potenciál online marketingu. Cílem této práce bylo navrhnout online marketingovou strategii pro zmíněný začínající internetový obchod dle modelu See–Think–Do–Care. Pomocí kvantitativního výzkumu a analýzy dat …moreAbstract:
Online marketing is currently a key discipline for business development on the Internet. The subject of the bachelor thesis is the e-shop focusing on the sale of yoga aids, which has not yet used the potential of the online marketing. The aim of this thesis was to design an online marketing strategy for the aforementioned starting e-shop according to the See-Think-Do-Care model. Using quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86679
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Lukáš Barták
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86679
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Strategie zaměstnanců při online vzdělávání
Lucie Satrapová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Umenie nových médií vo Francúzsku z hľadiska stratégie online prezentácie a propagácie
Christine Sylla