Barbora Šmejkalová

Bachelor's thesis

Návrh online marketingové strategie začínajícího internetového obchodu

Project of an online marketing strategy for a starting e-shop
Abstract:
Online marketing je v současné době klíčovou disciplínou pro rozvoj podnikání na internetu. Předmětem bakalářské práce je e-shop zaměřující se na prodej jógových pomůcek, který dosud nevyužíval potenciál online marketingu. Cílem této práce bylo navrhnout online marketingovou strategii pro zmíněný začínající internetový obchod dle modelu See–Think–Do–Care. Pomocí kvantitativního výzkumu a analýzy dat …more
Abstract:
Online marketing is currently a key discipline for business development on the Internet. The subject of the bachelor thesis is the e-shop focusing on the sale of yoga aids, which has not yet used the potential of the online marketing. The aim of this thesis was to design an online marketing strategy for the aforementioned starting e-shop according to the See-Think-Do-Care model. Using quantitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2022
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Lukáš Barták

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86679