Návrh online marketingové strategie začínajícího internetového obchodu – Barbora Šmejkalová
Barbora Šmejkalová
Bakalářská práce
Návrh online marketingové strategie začínajícího internetového obchodu
Project of an online marketing strategy for a starting e-shop
Anotace:
Online marketing je v současné době klíčovou disciplínou pro rozvoj podnikání na internetu. Předmětem bakalářské práce je e-shop zaměřující se na prodej jógových pomůcek, který dosud nevyužíval potenciál online marketingu. Cílem této práce bylo navrhnout online marketingovou strategii pro zmíněný začínající internetový obchod dle modelu See–Think–Do–Care. Pomocí kvantitativního výzkumu a analýzy dat …víceAbstract:
Online marketing is currently a key discipline for business development on the Internet. The subject of the bachelor thesis is the e-shop focusing on the sale of yoga aids, which has not yet used the potential of the online marketing. The aim of this thesis was to design an online marketing strategy for the aforementioned starting e-shop according to the See-Think-Do-Care model. Using quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86679
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Lukáš Barták
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86679
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Strategie zaměstnanců při online vzdělávání
Lucie Satrapová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Umenie nových médií vo Francúzsku z hľadiska stratégie online prezentácie a propagácie
Christine Sylla