Lukáš Dlouhý

Diplomová práce

Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků

Comparison of brand identity and image of brand Oral-B in electric toothbrush market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, do jaké míry se shoduje identita a image značky Oral-B na českém trhu s elektrickými zubními kartáčky a navrhnout doporučení pro minimalizaci nesouladu mezi těmito pojmy. Teoretická východiska práce byla popsána v první části práce, která je se zaměřuje na definování pojmů značka, hodnota značky, identita a positioning značky a image značky. V praktické části …více
Abstract:
The aim of this thesis is to determine to what extent the identity and image of the Oral-B brand on the Czech market with electric toothbrushes match and to propose recommendations to minimize the discrepancy between these concepts. The theoretical background of the thesis was described in the first part of the thesis, which focuses on defining the concepts of brand, brand value, brand identity, brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93841

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management