Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků – Lukáš Dlouhý
Lukáš Dlouhý
Diplomová práce
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Comparison of brand identity and image of brand Oral-B in electric toothbrush market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, do jaké míry se shoduje identita a image značky Oral-B na českém trhu s elektrickými zubními kartáčky a navrhnout doporučení pro minimalizaci nesouladu mezi těmito pojmy. Teoretická východiska práce byla popsána v první části práce, která je se zaměřuje na definování pojmů značka, hodnota značky, identita a positioning značky a image značky. V praktické části …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine to what extent the identity and image of the Oral-B brand on the Czech market with electric toothbrushes match and to propose recommendations to minimize the discrepancy between these concepts. The theoretical background of the thesis was described in the first part of the thesis, which focuses on defining the concepts of brand, brand value, brand identity, brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93841
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93841
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová -
Brand Management of Tchibo
Marco Hodul -
Brand management vybrané značky
Kateřina Csiriková -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital