Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků – Lukáš Dlouhý
Lukáš Dlouhý
Master's thesis
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Comparison of brand identity and image of brand Oral-B in electric toothbrush market in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, do jaké míry se shoduje identita a image značky Oral-B na českém trhu s elektrickými zubními kartáčky a navrhnout doporučení pro minimalizaci nesouladu mezi těmito pojmy. Teoretická východiska práce byla popsána v první části práce, která je se zaměřuje na definování pojmů značka, hodnota značky, identita a positioning značky a image značky. V praktické části …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine to what extent the identity and image of the Oral-B brand on the Czech market with electric toothbrushes match and to propose recommendations to minimize the discrepancy between these concepts. The theoretical background of the thesis was described in the first part of the thesis, which focuses on defining the concepts of brand, brand value, brand identity, brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93841
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2024
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93841
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová -
Brand Management of Tchibo
Marco Hodul -
Brand management vybrané značky
Kateřina Csiriková -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital