Plan d´entreprise fictif: Comment se forme une nouvelle société Fabel SARL et comment se passe l´implantation de son nouveau produit "ENERGY-Fresh Gum!" sur le marché intérieur tcheque? – Jana FÁBELOVÁ
Jana FÁBELOVÁ
Bachelor's thesis
Plan d´entreprise fictif: Comment se forme une nouvelle société Fabel SARL et comment se passe l´implantation de son nouveau produit "ENERGY-Fresh Gum!" sur le marché intérieur tcheque?
What are the processes for a new beginning Czech society to develop and implant a new product "Energy-Fresh Gum!" in Czech market?
Abstract:
The mais goal of this thesis is to describe a procedure how a newly established company from the Czech Republic proceeds to introduce a new product to market. This work consist of a theoretical part which deals with the mbasic theory of marketing and entreprise ingeneral., and of practical part which concentrates of creating the preparatory plan of productś implementation and development in Czech market …viacAbstract:
Předmětem bakalářské práce je popis možného procesu toho, jak nově vznikající česká firma postupuje při zavedení vlastního nového typu produktu na místní trh. Práce obsahuje teoretickou část z poznatků v oblasti marketingu a podnikání. Praktická část dále vypracovává předběžný plán podniku pro implementaci a rozšíření produktu na český trh, pomocí nástrojů marketingového mixu a SWOT analýzy. Zabývá …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
162625
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Clara Woelflinger
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FÁBELOVÁ, Jana. \textit{Plan d´entreprise fictif: Comment se forme une nouvelle société Fabel SARL et comment se passe l´implantation de son nouveau produit ''ENERGY-Fresh Gum!'' sur le marché intérieur tcheque?}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/rhpbga/.
Jak správně citovat práci
FÁBELOVÁ, Jana. Plan d´entreprise fictif: Comment se forme une nouvelle société Fabel SARL et comment se passe l´implantation de son nouveau produit "ENERGY-Fresh Gum!" sur le marché intérieur tcheque?. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Philology / French oriented on applied economics
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva