Srovnání klimatu třídy tradiční školy a školy s Daltonským plánem – Bc. Eva Oborná
Bc. Eva Oborná
Diplomová práce
Srovnání klimatu třídy tradiční školy a školy s Daltonským plánem
Comparison of traditional classroom climate and schools with Dalton plan
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat názory žáků tradiční školy a školy s daltonským plánem na klima třídy. Zjistit rozdíly ve vnímání klimatu třídy žáky tradiční školy a školy s daltonským plánem. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou zpracovány teoretické informace. Druhá část je věnována výzkumu klimatu třídy. Klima třídy v jednotlivých třídách bylo zkoumáno prostřednictvím …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe and analyze students opinions of the traditional school and school with the Dalton Plan on the classroom environment and to find out the differences in the perception of the classroom envrionment between students of the traditional school and school with the Dalton Plan. The thesis consits of two parts. The first part of the thesis contains theoretical information …víceKlíčová slova
klima klima školy klima třídy tradiční škola alternativní škola Daltonský plán učitel hlediska zkoumání klimatu třídy metody zkoumání klimatu třídy Climate the climate of the school climate class the traditional school alternative school Dalton plan teacher the perspective of examining the change class research methods class climate
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xbvi0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Archaeobotanical analyses of the cereals from the Aeneolithic site at Modřice (Czech Republic) on the perspective of the beginnings of cereal domestication in the Near East
Kateřina Mrkvičková -
Translation of Selected Part and Analysis of Characters from the Perspective of Psycholinguistics of J. K. - Rowling’s Harry Potter and The Prisoner of Azkaban
Kristýna Odleváková -
The Lord of the Rings from the Perspective of Archetypal Theory
Karolína Pretschová -
The EU Foreign Policy in the Middle East and North Afrika: Examining the EU Response to the Arab Spring
Ibrahim Fayad -
Metody intervence vedoucí k začlenění dítěte v riziku poruch chování do kolektivu
Eva Váchová -
Vnímání aktuálního klimatu žáky 7. třídy ZŠ v porovnání s klimatem preferovaným
Lucie Baroňová -
Komparace třídního klimatu v běžné základní škole a v základní škole s Montessori prvky
Natálie Deduchová