Marketingová strategie společnosti Camp Leaders s.r.o. – Tereza Švubová
Tereza Švubová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Camp Leaders s.r.o.
Markting strategy of Camp Leaders s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Camp Leaders s.r.o., působící v České republice. Hlavním cílem práce je provedení marketingové analýzy celkového marketingového prostředí. V první kapitole jsou rozebrány klíčové teoretické pojmy. Druhá kapitola seznamuje se společností Camp Leaders, patřící pod globální firmu Smaller Earth. V druhé kapitole je dále rozebrán marketingový …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company Camp Leaders s.r.o. in the Czech Republic. The main objective of the work is to analyse the marketing strategy. The first chapter explains some key concepts of marketing. The second chapter is dedicated to the introduction of the company Camp Leaders, part of the Smaller Earth. Then the second chapter analyses the marketing mix of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44885
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Tomáš Richtr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44885
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová