Tereza Švubová

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Camp Leaders s.r.o.

Markting strategy of Camp Leaders s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Camp Leaders s.r.o., působící v České republice. Hlavním cílem práce je provedení marketingové analýzy celkového marketingového prostředí. V první kapitole jsou rozebrány klíčové teoretické pojmy. Druhá kapitola seznamuje se společností Camp Leaders, patřící pod globální firmu Smaller Earth. V druhé kapitole je dále rozebrán marketingový …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company Camp Leaders s.r.o. in the Czech Republic. The main objective of the work is to analyse the marketing strategy. The first chapter explains some key concepts of marketing. The second chapter is dedicated to the introduction of the company Camp Leaders, part of the Smaller Earth. Then the second chapter analyses the marketing mix of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Tomáš Richtr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44885