Integrace tělesně postižených žáků do běžných základních škol – Bc. Hana Recliková
Bc. Hana Recliková
Bakalářská práce
Integrace tělesně postižených žáků do běžných základních škol
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku integrace tělesně postižených žáků do běžných základních škol. Teoretické části práce charakterizují skupinu osob s tělesným postižením, se zaměřením na dětskou mozkovou obrnu,a vymezují pojem integrace. Praktická část zkoumá postoje široké veřejnosti a žáků běžných i základních škol k zařazování postižených žáků do kolektivů zdravých dětí.Abstract:
This bachalor work is aim at problems integration of the handicapped children to the basic schools. Two parts are theoretical. The first part is called Body handicap and this part has three chapters. The main chapter is about Child cerebral palsy. The second part has three chapters too and this part is called The integration, the sign of the time. The last part of this work is partical and is called …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xr21k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2006
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika ve výuce u žáka se zrakovým postižením s důrazem na kompenzační pomůcky
Markéta PAROLKOVÁ -
Specifika ve výslovnosti fonémů /b, d, g/ u českých studentů španělštiny a jejich nácvik ve výuce
Monika NOVÁKOVÁ -
Specifika ve výuce žáků se specifickými vzdělávacími potřebami se zřetelem na využití digitálních technologií v základní škole
Lenka Gajzlerová -
Specifika práce učitele odborných předmětů a praktického vyučování ve výuce žáků s dominancí levé ruky
Tomáš Vaněk -
Krajina povodí řeky Lučiny, specifika a zajímavosti využitelné ve výuce místního regionu
Karolína MRÁZKOVÁ -
Aktivizační metody ve výuce prvouky a přírodovědy ve 3. - 5. ročníku 1. stupně ZŠ.
Hana Janková -
Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce ruského jazyka (se zaměřením na využití internetových zdrojů)
Patrícia Povalová -
Specifika práce s žákem s ADHD ve výuce na 1. stupni základní školy
Barbora ŠTENCLOVÁ