Milan Rosina
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace města
Marketing Communication Analysis of the Town
Abstract:
Témou a cieľom tejto práce bola analýza marketingovej komunikácie mesta Čadca, zistenie nedostatkov, a následné vypracovanie návrhov a odporúčaní. Výskum bol prevedený pomocou hodnotiaceho formulára a ankety. Prostredníctvom hodnotiaceho formulára boli porovnávané vybrané v mestá v oblasti marketingovej komunikácie a marketingovej komunikácie na internete. Anketa slúžila na zisk primárnych dát od občanov …moreAbstract:
The theme and the aim of this thesis was to analyze marketing communication of Čadca, to identify the deficiencies, and the drafting of proposals and recommendations. The research was performed using the evaluation form and survey. Through the evaluation form were compared selected cities in the extent of marketing communications and marketing communications on the Internet. Survey was used to gain …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/90705
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: Martina Hoďáková
- Reader: Ivo Táborský
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Analýza marketingovej komunikácie Medzinárodného filmového festivalu Karlovy Vary
Lenka Ilavská