Milan Rosina

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace města

Marketing Communication Analysis of the Town
Anotace:
Témou a cieľom tejto práce bola analýza marketingovej komunikácie mesta Čadca, zistenie nedostatkov, a následné vypracovanie návrhov a odporúčaní. Výskum bol prevedený pomocou hodnotiaceho formulára a ankety. Prostredníctvom hodnotiaceho formulára boli porovnávané vybrané v mestá v oblasti marketingovej komunikácie a marketingovej komunikácie na internete. Anketa slúžila na zisk primárnych dát od občanov …více
Abstract:
The theme and the aim of this thesis was to analyze marketing communication of Čadca, to identify the deficiencies, and the drafting of proposals and recommendations. The research was performed using the evaluation form and survey. Through the evaluation form were compared selected cities in the extent of marketing communications and marketing communications on the Internet. Survey was used to gain …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
  • Vedoucí: Martina Hoďáková
  • Oponent: Ivo Táborský

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava