Kvalita potravin z pohledu obchodníka (se zaměřením na masné výrobky) – Věra Dvořáková
Věra Dvořáková
Bachelor's thesis
Kvalita potravin z pohledu obchodníka (se zaměřením na masné výrobky)
Food quality from the perspective of retailer (with a focus on meat products)
Anotácia:
Práce je rozdělena do několika kapitol. První část je zaměřena na dozorové orgány. Další kapitola této bakalářské práce se zabývá kvalitou potravin obecně. Ve třetí kapitole je posuzována kvalita potravin z pohledu obchodníka. Dále je zde uveden výsledek dotazníkového šetření ohledně preference zákazníků při rozhodování o nákupu uzenin. Následuje vyhodnocení údajů získaných z pokladního systému jako …viacAbstract:
This paper deals with food quality. This paper is divided into several chapters. The first chapter is focused on supervisory authorities. The second chapter of this paper deals with the quality of food in general. The third chapter is considered from the perspective of quality food retailer. There is also shown the result of a questionnaire survey about customer preferences when deciding to buy sausages …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32238
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32238
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Preference zákazníků cestovní agentury ZARS v domácím cestovním ruchu ve vztahu k pronájmu soukromých objektů
Veronika Tuzová -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Preference zákazníků při nakupování v malých prodejnách v komparaci s velkoformátovými prodejnami
Nora Profeldová -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Preference zákazníků v doručování na poslední míli
Zdeněk Perný -
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
Aarthi Muthulingam -
Konvenience versus čerstvé produkty – ekonomická náročnost, nutriční hodnoty, preference zákazníků gastronomického zařízení
Anna Soshkova -
Systémy kvality, řídící a dozorové orgány jakosti potravin v EU a ČR
Zhanna Sidoryk