Alternativní metody výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení – Bc. Sylvie Sedláčková
Bc. Sylvie Sedláčková
Master's thesis
Alternativní metody výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení
Alternative Teaching Methods of English Language for Pupils with Specific Learning Disabilities
Abstract:
Anotace: Diplomová práce je zaměřena na problematiku alternativních metod výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první kapitole jsou definovány specifické poruchy učení včetně diagnostiky, reedukace, poradenského systému a příslušné legislativy. Druhá kapitola se věnuje přístupům ke vzdělávání, variabilitám …moreAbstract:
Abstract: The diploma thesis is focused on alternative teaching methods of English language for young learners with specific learning disabilities. The thesis is divided into four chapters. Specific learning disabilities, diagnostics, remedy, counselling system and legislation are described in the first chapter. The contants of the second chapter is contemporary educational approach to pupils with …moreKeywords
Specifické poruchy učení mladší školní věk počáteční výuka anglického jazyka alternativní metody výuky multisenzorické učení Sugestopedie metoda Total Physical Response Specific Learning Disabilities Young-school Age Early English Learning Alternative Teaching Methods Multisensorial Learning Sugestopedy Total Physical Response.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zcpao/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 5. 2011
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEDLÁČKOVÁ, Sylvie. \textit{Alternativní metody výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/riepz2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Počáteční etapa výuky anglického jazyka na 1. st. ZŠ
Eva HERRMANNOVÁ -
Stimulační otázky ve výuce anglického jazyka pro dospělé studenty.
Bohumila Pelcová -
Srovnání českých a anglických idiomatických výrazů a frází týkajících se částí lidského těla, a jejich užití ve výuce anglického jazyka
Kristýna HRINOVÁ -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka
Jitka Jurčíčková -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
Lenka Gregorová -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková