Alternativní metody výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení – Bc. Sylvie Sedláčková
Bc. Sylvie Sedláčková
Diplomová práce
Alternativní metody výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení
Alternative Teaching Methods of English Language for Pupils with Specific Learning Disabilities
Anotace:
Anotace: Diplomová práce je zaměřena na problematiku alternativních metod výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první kapitole jsou definovány specifické poruchy učení včetně diagnostiky, reedukace, poradenského systému a příslušné legislativy. Druhá kapitola se věnuje přístupům ke vzdělávání, variabilitám …víceAbstract:
Abstract: The diploma thesis is focused on alternative teaching methods of English language for young learners with specific learning disabilities. The thesis is divided into four chapters. Specific learning disabilities, diagnostics, remedy, counselling system and legislation are described in the first chapter. The contants of the second chapter is contemporary educational approach to pupils with …víceKlíčová slova
Specifické poruchy učení mladší školní věk počáteční výuka anglického jazyka alternativní metody výuky multisenzorické učení Sugestopedie metoda Total Physical Response Specific Learning Disabilities Young-school Age Early English Learning Alternative Teaching Methods Multisensorial Learning Sugestopedy Total Physical Response.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zcpao/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2011
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Počáteční etapa výuky anglického jazyka na 1. st. ZŠ
Eva HERRMANNOVÁ -
Srovnání českých a anglických idiomatických výrazů a frází týkajících se částí lidského těla, a jejich užití ve výuce anglického jazyka
Kristýna HRINOVÁ -
Stimulační otázky ve výuce anglického jazyka pro dospělé studenty.
Bohumila Pelcová -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka
Jitka Jurčíčková -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
Lenka Gregorová -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková