Bc. Dan Urbásek
Master's thesis
Gamifikace a zapojení spotřebitelů
Gamification and Consumer Engagement
Abstract:
Diplomová práce zkoumá vliv gamifikace na zapojení spotřebitelů v prostředí vybrané aplikace Garmin Connect. Cílem práce je ověření stanovených hypotéz týkajících se vlivu gamifikačních prvků na zapo-jení spotřebitelů. V práci jsou popsány vybrané teorie zabývající se gamifikací. Následně byla vybraná aplikace popsána z pohledu Octaly-sis modelu. Sběr primárních dat byl provedený formou dotazníku mezi …moreAbstract:
This thesis examines the impact of gamification on consumer engage-ment in a selected Garmin Connect app. The aim of the thesis is to test the stated hypotheses regarding the influence of gamification features on consumer engagement. The thesis describes selected theories deal-ing with gamification. Subsequently, the selected application was de-scribed in terms of the Octalysis model. Primary data …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nihrz/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Reader: MCom Nathalie Houtzamer
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management