Gamifikace a zapojení spotřebitelů – Bc. Dan Urbásek
Bc. Dan Urbásek
Master's thesis
Gamifikace a zapojení spotřebitelů
Gamification and Consumer Engagement
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá vliv gamifikace na zapojení spotřebitelů v prostředí vybrané aplikace Garmin Connect. Cílem práce je ověření stanovených hypotéz týkajících se vlivu gamifikačních prvků na zapo-jení spotřebitelů. V práci jsou popsány vybrané teorie zabývající se gamifikací. Následně byla vybraná aplikace popsána z pohledu Octaly-sis modelu. Sběr primárních dat byl provedený formou dotazníku mezi …viacAbstract:
This thesis examines the impact of gamification on consumer engage-ment in a selected Garmin Connect app. The aim of the thesis is to test the stated hypotheses regarding the influence of gamification features on consumer engagement. The thesis describes selected theories deal-ing with gamification. Subsequently, the selected application was de-scribed in terms of the Octalysis model. Primary data …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nihrz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: MCom Nathalie Houtzamer
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management