Bc. Dan Urbásek

Master's thesis

Gamifikace a zapojení spotřebitelů

Gamification and Consumer Engagement
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá vliv gamifikace na zapojení spotřebitelů v prostředí vybrané aplikace Garmin Connect. Cílem práce je ověření stanovených hypotéz týkajících se vlivu gamifikačních prvků na zapo-jení spotřebitelů. V práci jsou popsány vybrané teorie zabývající se gamifikací. Následně byla vybraná aplikace popsána z pohledu Octaly-sis modelu. Sběr primárních dat byl provedený formou dotazníku mezi …viac
Abstract:
This thesis examines the impact of gamification on consumer engage-ment in a selected Garmin Connect app. The aim of the thesis is to test the stated hypotheses regarding the influence of gamification features on consumer engagement. The thesis describes selected theories deal-ing with gamification. Subsequently, the selected application was de-scribed in terms of the Octalysis model. Primary data …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
  • Oponent: MCom Nathalie Houtzamer

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Business Management / Business Management