Bc. Markéta Loušová

Master's thesis

Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách

Analysis of the product life cycle and the role of communication during its different stages
Abstract:
Cílem mé diplomové práce Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách je zhodnocení marketingové komunikace, která byla použita v jednotlivých fázích života produktu, a zmonitorování, ve které fázi se konkrétní produkt v současnosti nachází. Teoretická část se věnuje zejména marketingovému a komunikačnímu mixu. Hlavní část věnuji produktu, jeho charakteristice, životním …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the life cycle of a product and communication problems in each stage. The theoretical part is devoted mainly to marketing and communicative mix. The main part deals with the product, its characteristics, life cycles, in which it occurs in along with with strategies used in component grades. The analytical part concerns a particular product Nescafé Dolce …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní