Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách – Bc. Markéta Loušová
Bc. Markéta Loušová
Master's thesis
Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách
Analysis of the product life cycle and the role of communication during its different stages
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách je zhodnocení marketingové komunikace, která byla použita v jednotlivých fázích života produktu, a zmonitorování, ve které fázi se konkrétní produkt v současnosti nachází. Teoretická část se věnuje zejména marketingovému a komunikačnímu mixu. Hlavní část věnuji produktu, jeho charakteristice, životním …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the life cycle of a product and communication problems in each stage. The theoretical part is devoted mainly to marketing and communicative mix. The main part deals with the product, its characteristics, life cycles, in which it occurs in along with with strategies used in component grades. The analytical part concerns a particular product Nescafé Dolce …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a9180/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Post-transcriptional regulation of TbIF1 in life cycle of Trypanosoma brucei
Sascha GRATZL -
Investigation of MICOS in two life cycle stages of \kur{Trypanosoma brucei}
Teresa WAGNER -
The life cycle of party pledges in Czech coalition governments
Petra Svačinová -
Life cycle assessment of biomass utilization, bioenergy, and biochar production. A case study of gasifier in Zlatá Olešnice.
Jan Matuštík -
Evaluation of life cycle and nutrient content of Jamaican field crickets (Gryllus assimilis) reared on the dried rapeseed protein
Daniela Slavíková -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu
Kamila Safiullina