Kreativita učitelů při výuce gramatiky anglického jazyka – Mgr. Daniela Kristeková
Mgr. Daniela Kristeková
Bachelor's thesis
Kreativita učitelů při výuce gramatiky anglického jazyka
Teachers' creativity in teaching English grammar
Anotácia:
Kreativita je důležitá při vyučování anglického jazyka, jelikož učitelé slouží jako model chování a mohou ovlivňovat vývoj kreativního potenciálu u studentů. Je proto stěžejní zjistit, jak je kreativita učitelů reflektována ve výběru jejich aktivit. Tato bakalářská práce je zaměřena na obecné vnímaní kreativity u učitelů a na různé aktivity, které učitelé považují za kreativní a používají je při výuce …viacAbstract:
Creativity is important in the ELT setting, as teachers serve as the model of behaviour and can influence the learners‘ development of creative potential. It is then crucial to study how teachers’ creativity is reflected in their choice of activities. This bachelor thesis focuses on presenting teachers’ general perceptions about creativity as well as various activities they consider creative and use …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gzrg8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
- Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / English Language for Education
Práce na příbuzné téma
-
Attitudes of Physical Education Teachers and Grammar Teachers Toward Teaching Students with Physical Disabilities in General Physical Education in the Czech Republic
Petra NOVÁKOVÁ -
Teachers' use of the First Language in ELT: Beliefs and Practices
Zuzana Zlámalová -
The Approach to Learners Diagnosed with dyslexia in ELT
Andrea Hanáčková -
Socioculturally Disadvantaged Roma Students and ELT: Teachers’ Experience and Perception
Lucie Slováčková -
Cooperative (E)Learning in the Context of Czech Secondary ELT
Sabina Onderková -
The Use of Puns in ELT
Adéla Rozehnalová -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
Museum and Gallery Education in ELT
Lujza Jankovičová