Celoživotní učení se jako prostředek řešení sociálních problémů dospělých – Bc. Helena JESTŘÁBOVÁ
Bc. Helena JESTŘÁBOVÁ
Diplomová práce
Celoživotní učení se jako prostředek řešení sociálních problémů dospělých
Lifelong learning as the way of solving social problems of adults
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku celoživotního učení dospělých jako nástroj řešení nezaměstnanosti, který umožňuje lidem získat nové znalosti, dovednosti a zvýšit si svou kvalifikaci. Práce poukazuje na důležitost celoživotního učení v současné společnosti pro zlepšení kvality profesního i osobního života dospělých.Abstract:
The Diploma thesis is focused on the issue of lifelong learning of adults as a tool to solve the unemployment, which enables people get new knowledge and skills and to increase their qualification. The thesis deals with the importance of longlife learning in contemporary society for improving the quality of professional as well as personal life of adults.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2011
Identifikátor:
17962
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JESTŘÁBOVÁ, Helena. Celoživotní učení se jako prostředek řešení sociálních problémů dospělých. Brno, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání celoživotního učení se v oblasti sexuální výchovy dospělými v období vynořující se dospělosti
Veronika Slováková -
Využití celoživotního učení se u seniorů v pobytových zařízeních
Vlastimil Klepáč -
Učení se na síti u dospělých
Barbora Stehlíková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Zavádění systému učící se organizace do firemního prostředí
Martin Rubeš -
Učící se společnost v globalizovaném světě
Kristina Luskačová -
Učící se komunity pro talenty a nositele potenciálu pro management v podniku ŠKODA AUTO a.s.
Adéla Kutová -
Principy učící se organizace projektového týmu
Dominika Rudá