The Expansion of the Company Pošta bez hranic on the Hungarian Market – Natálie Křepelková
Natálie Křepelková
Bakalářská práce
The Expansion of the Company Pošta bez hranic on the Hungarian Market
The Expansion of the Company Pošta bez hranic on the Hungarian Market
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of the entry of the Czech company Pošta bez hranic on the foreign market. This issue is looked at from the theoretical and practical point of view. The main goal is to analyse the current state of the export market focused on the competition and the environment to which the project will enter. The theoretical part is based on a survey of literary sources and …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vstupu české společnosti Pošta bez hranic na zahraniční trh. Na tuto problematiku je nahlíženo jak z hlediska teoretického, tak i praktického. Cílem této práce je analýza současného stavu exportního trhu orientovaného na oblast konkurence a konkrétního prostředí, na který bude společnost Pošta bez hranic vstupovat. Teoretická oblast vychází z provedení průzkumu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křepelková, Natálie. The Expansion of the Company Pošta bez hranic on the Hungarian Market. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Expanzivní podniková strategie malého ekonomického subjektu pro vstup na zahraniční trh
Jan Straka -
Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh
Jakub Motyčka -
Analýza a implementace nástroje pro sledování produktů
Martin Jagoš -
Trh carsharingových společností v České republice
Tomáš Polák -
Strategie expanze společnosti MarketUP na zahraniční trh
Aneta Galvasová -
Implementace mezinárodního konceptu Costa Coffee na český trh formou franchisingu
Michal Procházka -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková