Dramatická výchova v galerijní praxi – Bc. Hana Hemzová
Bc. Hana Hemzová
Diplomová práce
Dramatická výchova v galerijní praxi
Drama education in gallery's practice
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá využitím dramatické výchovy jako zprostředkovatele estetického prožitku v rámci galerijní pedagogiky. Cílem této práce není ukázat, jakým způsobem má galerijní pedagog pracovat, ale jaké postupy může při své práci využít. Práce je tvořena pěti kapitolami. V první kapitole odkazuje k samotnému pojmu galerijní pedagogiky. Zabývá se specifiky práce galerijního pedagoga …víceAbstract:
This thesis primarily addresses the applications of drama education as a mediator towards an aesthetic experience within the gallery's pedagogy. The aim of this thesis is to familiarize the reader with various ways of art mediation. The first part of the thesis touches upon the actual conception of gallery's pedagogy; it introduces the gallery instructor's particularities and means being used within …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nrohc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2011
- Vedoucí: Mgr. Eva Dittingerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávací programy v Moravské galerii v Brně - současnost a návrh dalšího rozvoje
Jana Běhounková -
Spolupráce knihoven a mateřských škol se zaměřením na literárně vzdělávací programy v okresu Blansko
Kateřina Zahradníková -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole v Pardubickém kraji
Hedvika Hyláková -
Folklór jako příklad realizace průřezového tématu myšlení v evropských a globálních souvislostech v gymnaziálním vzdělávání
Adéla Kozlová -
Možnosti vzdělávacích programů v muzejních institucích pro rozvoj dětí a žáků s obtížemi v komunikaci
Barbora Kulihová -
Podklad pro doporučený postup v oblasti provádění klinických hodnocení ve zdravotnických zařízeních v ČR
Šárka Selvekerová -
Edukační programy ve výstavních institucích v Ústeckém kraji: návrh edukačních programů s ohledem na vzdělávací obsah předmětu Výtvarná výchova.
Šárka STUDECKÁ