Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market – Aarthi Muthulingam
Aarthi Muthulingam
Master's thesis
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
Abstract:
V posledních několika letech byl nápojový průmysl v Tamilnadu svědkem obrovské transformace. Sektor Tamil Nadu pro sycené a nesycené nápoje se rozšiřuje. Je důležité provést průzkum výběru značky. Trh také nabízí širokou škálu značek nealkoholických nápojů, včetně Coca-Coly, Pepsi, Sprite, Fanta, Limca a Thums up. Sycené nebo šumivé nápoje představují více než 40 % trhu s nealkoholickými nápoji v Tamil …moreAbstract:
In the past few years, Tamilnadu's beverage industry has witnessed a tremendous transition. Tamil Nadu's sector for carbonated and non-carbonated drinks is expanding. It is crucial to conduct research on brand choice. The market also offers a wide variety of soft drink brands, including Coca-Cola, Pepsi, Sprite, Fanta, Limca, and Thums up. Carbonated or fizzy drinks account for more than 40% of the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/151555
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2023
- Supervisor: Lenka Švajdová
- Reader: Tomáš Tykva
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MUTHULINGAM, Aarthi. \textit{Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Available from: https://theses.cz/id/rivoqa/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské preference a dostupnost regionálních značek ve vybraném regionu
Aneta Kobrlová -
Spotřebitelské preference při výběru čajů
Petra Šrámková -
Spotřebitelské preference při nákupu piva dobrušského pivovaru
Jakub Holeček -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Magdaléna Sluková -
Vliv demografických faktorů na spotřebitelské preference při nakupování potravin
Michael Sklář -
Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru
Richard Kopsa -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
Analysis of consumer behaviour on small car purchasing
Vishnu Pradeep