Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market – Aarthi Muthulingam
Aarthi Muthulingam
Diplomová práce
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
Anotace:
V posledních několika letech byl nápojový průmysl v Tamilnadu svědkem obrovské transformace. Sektor Tamil Nadu pro sycené a nesycené nápoje se rozšiřuje. Je důležité provést průzkum výběru značky. Trh také nabízí širokou škálu značek nealkoholických nápojů, včetně Coca-Coly, Pepsi, Sprite, Fanta, Limca a Thums up. Sycené nebo šumivé nápoje představují více než 40 % trhu s nealkoholickými nápoji v Tamil …víceAbstract:
In the past few years, Tamilnadu's beverage industry has witnessed a tremendous transition. Tamil Nadu's sector for carbonated and non-carbonated drinks is expanding. It is crucial to conduct research on brand choice. The market also offers a wide variety of soft drink brands, including Coca-Cola, Pepsi, Sprite, Fanta, Limca, and Thums up. Carbonated or fizzy drinks account for more than 40% of the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151555
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2023
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Tomáš Tykva
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUTHULINGAM, Aarthi. \textit{Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/rivoqa/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference a dostupnost regionálních značek ve vybraném regionu
Aneta Kobrlová -
Spotřebitelské preference při výběru čajů
Petra Šrámková -
Spotřebitelské preference při nákupu piva dobrušského pivovaru
Jakub Holeček -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Magdaléna Sluková -
Vliv demografických faktorů na spotřebitelské preference při nakupování potravin
Michael Sklář -
Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru
Richard Kopsa -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
Analysis of consumer behaviour on small car purchasing
Vishnu Pradeep