Předváděcí akce - právní a ekonomické aspekty – Nelly KIRKOPULOSOVÁ
Nelly KIRKOPULOSOVÁ
Bachelor's thesis
Předváděcí akce - právní a ekonomické aspekty
Showroom campaigns - legal and economic aspects
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je Předváděcí akce - právní a ekonomické aspekty. Je to zajímavé a aktuální téma dnešní doby. S různými druhy předváděcích akcí se setkal každý občan České republiky. Tato práce se zabývá teoretickými pojmy, které souvisejí s předváděcími akcemi. Rozebírá jednotlivé pojmy a jejich význam. Práce se zabývá ale také praktickou částí, kde rozebírá použití jednotlivých pojmů …moreAbstract:
Topic of this thesis is the Showroom campaigns - legal and economic aspects. It is an interesting and up-to-date topic. Especially, as an every citizen of Czech Republic has a certain experience with any type of presentation event. This thesis is concerning theoretical terms, which are related to showroom campaigns and discussing each and one of the terms and their meaning. This work includes also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Accessible from:: 29. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Jana Bellová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KIRKOPULOSOVÁ, Nelly. Předváděcí akce - právní a ekonomické aspekty. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of LawBachelor programme / field:
Legal Specialization / Law in Public Administration
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Předváděcí akce - právní a ekonomické aspekty
Roman Hanzelka -
Regulace klamavé reklamy
Kamila Konárková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
22/8/2013