Předváděcí akce - právní a ekonomické aspekty – Nelly KIRKOPULOSOVÁ
Nelly KIRKOPULOSOVÁ
Bakalářská práce
Předváděcí akce - právní a ekonomické aspekty
Showroom campaigns - legal and economic aspects
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Předváděcí akce - právní a ekonomické aspekty. Je to zajímavé a aktuální téma dnešní doby. S různými druhy předváděcích akcí se setkal každý občan České republiky. Tato práce se zabývá teoretickými pojmy, které souvisejí s předváděcími akcemi. Rozebírá jednotlivé pojmy a jejich význam. Práce se zabývá ale také praktickou částí, kde rozebírá použití jednotlivých pojmů …víceAbstract:
Topic of this thesis is the Showroom campaigns - legal and economic aspects. It is an interesting and up-to-date topic. Especially, as an every citizen of Czech Republic has a certain experience with any type of presentation event. This thesis is concerning theoretical terms, which are related to showroom campaigns and discussing each and one of the terms and their meaning. This work includes also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zveřejnit od: 29. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jana Bellová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KIRKOPULOSOVÁ, Nelly. Předváděcí akce - právní a ekonomické aspekty. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo ve veřejné správě
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Předváděcí akce - právní a ekonomické aspekty
Roman Hanzelka -
Regulace klamavé reklamy
Kamila Konárková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 8. 2013