Analýza žánru interaktivního filmu ve videohře – Anna Borovikova
Anna Borovikova
Bakalářská práce
Analýza žánru interaktivního filmu ve videohře
Analysis of the interactive film genre in a video game
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována vývoji videoher, využívajících technologii Full Motion Video (FMV-her), nebo her v žánru interaktivního filmu, které vyžadují aktivní zapojení hráče prostřednictvím uživatelského rozhraní. Interaktivní film je jednou z nejvíc kontroverzních a revolučních oblastí herního průmyslu. Základy žánru byly položeny díky filmovému průmyslu, nebo spíše touze režisérů, producentů …víceAbstract:
The thesis thesis is devoted to the development of video games using Full Motion Video technology (FMV-games) or interactive movie games, which require active player involvement through the user interface. Interactive movie is one of the most controversial and revolutionary areas of the gaming industry. The foundations of the genre were laid thanks to the movie industry or rather the desire of directors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86353
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Václav Dušek
- Oponent: Igor Sobolev
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86353
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Fúze digitálních her a filmů – interaktivní film: struktura a rozdíly ve vyprávění příběhu
Lubomír Konečný -
Interaktivní film
Jaroslav Miška -
Interaktivní dokumentární film a koncept spoluautorství. Případová studie dokumentu Out My Window
Anastasia Efimova -
Interaktivní webový film jako svébytná forma dokumentárního díla
Zdeněk Chaloupka -
Interaktivní film
Filip Zajíček -
Analýza interaktivního filmu od Kinoautomatu po současnost
Karolína Strnadová -
The use of Krashen's hypotheses of language acquisition in videogames
Adam Král -
The Language of Videogames
Marek Suchanek