Ing. Zdeněk Franta

Bakalářská práce

Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby

Internet as a distribution channel of selected products of audiovisual media
Anotace:
Práce se zabývá distribucí audiovizuální tvorby prostřednictvím internetové sítě. V teoretické části zkoumá distribuční kanály, cílové publikum a poukazuje na problémy s autorskými právy. Praktická část řeší konkrétní možnosti internetové distribuce, příklady distribučních kanálů, cílové skupiny. Poslední část je souhrnem nástrojů marketingové komunikace, které se v této oblasti nově uplatňují.
Abstract:
This work is about distribution of audiovisual products on the internet. The theoretical part is focused on distribution channels, target audience and problems with the laws. The practical part reveals a concrete possibilities of internet distribution, examples of distribution channels and target audience groups. The last part is about new marketing tools lately used on the internet.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní