Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby – Ing. Zdeněk Franta
Ing. Zdeněk Franta
Bakalářská práce
Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby
Internet as a distribution channel of selected products of audiovisual media
Anotace:
Práce se zabývá distribucí audiovizuální tvorby prostřednictvím internetové sítě. V teoretické části zkoumá distribuční kanály, cílové publikum a poukazuje na problémy s autorskými právy. Praktická část řeší konkrétní možnosti internetové distribuce, příklady distribučních kanálů, cílové skupiny. Poslední část je souhrnem nástrojů marketingové komunikace, které se v této oblasti nově uplatňují.Abstract:
This work is about distribution of audiovisual products on the internet. The theoretical part is focused on distribution channels, target audience and problems with the laws. The practical part reveals a concrete possibilities of internet distribution, examples of distribution channels and target audience groups. The last part is about new marketing tools lately used on the internet.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/na14n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
Kateřina Kuthanová -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Yana Galkina -
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Ester Bendová -
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Halina Daová -
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Alena Krýchová