Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby – Ing. Zdeněk Franta
Ing. Zdeněk Franta
Bachelor's thesis
Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby
Internet as a distribution channel of selected products of audiovisual media
Abstract:
Práce se zabývá distribucí audiovizuální tvorby prostřednictvím internetové sítě. V teoretické části zkoumá distribuční kanály, cílové publikum a poukazuje na problémy s autorskými právy. Praktická část řeší konkrétní možnosti internetové distribuce, příklady distribučních kanálů, cílové skupiny. Poslední část je souhrnem nástrojů marketingové komunikace, které se v této oblasti nově uplatňují.Abstract:
This work is about distribution of audiovisual products on the internet. The theoretical part is focused on distribution channels, target audience and problems with the laws. The practical part reveals a concrete possibilities of internet distribution, examples of distribution channels and target audience groups. The last part is about new marketing tools lately used on the internet.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/na14n/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Yana Galkina -
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
Kateřina Kuthanová -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Ester Bendová -
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Halina Daová -
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Alena Krýchová