Ing. Zdeněk Franta

Bachelor's thesis

Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby

Internet as a distribution channel of selected products of audiovisual media
Abstract:
Práce se zabývá distribucí audiovizuální tvorby prostřednictvím internetové sítě. V teoretické části zkoumá distribuční kanály, cílové publikum a poukazuje na problémy s autorskými právy. Praktická část řeší konkrétní možnosti internetové distribuce, příklady distribučních kanálů, cílové skupiny. Poslední část je souhrnem nástrojů marketingové komunikace, které se v této oblasti nově uplatňují.
Abstract:
This work is about distribution of audiovisual products on the internet. The theoretical part is focused on distribution channels, target audience and problems with the laws. The practical part reveals a concrete possibilities of internet distribution, examples of distribution channels and target audience groups. The last part is about new marketing tools lately used on the internet.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní